• Catrene si haiku-uri.png Mereu există conflicte între generaţii. Fiul ura viața cazonă, avea atracții Pentru studiul muzicii şi literaturii. Un protector valoros al artelor şi iubirii.
  • Ai uitat toate formulele de care ai nevoie acum?Sau nu iti amintesti o anumita definitie? Ai uitat toate formulele de care ai nevoie acum?Sau nu iti amintesti o anumita definitie?Te ajutam sa iti faci tema de nota 10.Scrie-ne tema ta si noi o rezolvam
  • 2 Reclama ta poate fi si aici
    dacă vreţi ca şi vizitatorii nostri să vă cunoască ...
  • Tot ceea ce trebuie sa faci tu e sa ne trimiti exercitiile
 si problemele iar noi iti explicam si rezolvam tema. E simplu? Ce mai astepti posteaza acum tema ta! Webmateinfo va scapa de griji. Noi te ajutam sa iti faci tema.Tot ceea ce trebuie sa faci tu e sa ne trimiti exercitiile si problemele iar noi iti explicam si rezolvam tema.
  • Promovarea atitudinii de respect faţă de natură, protecţia mediului şi susţinerea unor programe moderne de educaţie ecologică. Addoptim
    Aveti posibilitatea sa directionati doi la suta (2%) din impozitul pe veniturile obtinute in anul anterior catre NATURA
  • Rezolvarea temei iti creeaza problemei, hai sa o rezolvam impreuna... Nu mai copia tema in clasa!
    Rezolvarea temei iti creeaza problemei, hai sa o rezolvam impreuna...

Categoria: lectii

ALGORITMI. NOTIUNI GENERALE

Postat de: Webmateinfo | Data: 2010-05-04

Algoritmul este conceptul fundamental al informaticii. Orice echipament de calcul poate fi considerat o masina algoritmica.
Într-o definitie aproximativa algoritmul este un set de pasi care defineste modul în care poate fi dusa la îndeplinire o anumita sarcina. Exemplu de algoritm: algoritmul de interpretare a unei bucti muzicale (descris în partitura).
Algoritmul este un set finit de pasi executabili, descrisi fara echivoc, care solutioneaza o clasa de probleme. Observatia1. Nu orice problema admite un algoritm de rezolvare.
Observatia2. Doi agoritmi sunt echivalenti cand pentru aceleasi date de intrare se obtin aceleasi date de iesire.
Etapele rezolvarii unei probleme:

-stabilirea cerintelor problemei
-stabilirea datelor de intrare si a datelor de iesire
-stabilirea unui rationament general de rezolvare a problemei
-reprezentarea algoritmului problemei intr-o forma simpla si clara
-verificarea rationamentului pentru valori concrete
-implementarea algoritmului intr-un limbaj de programare
Operatori pentru tipuri numerice,Operatori relationali,Operatori logici,Structura liniara,Structura alternativa,Structura repetitiva: scheme logice si pseudocod
Aceasta este doar o scurta descriere, pentru a putea vedea intreg continutul trebuie sa fiti logat!

  • Currently Stars.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Voturi: 14 | Clasa: 9 | Categoria: lectii | Tip: pdf(721.K) | Descarcari: 114 | Comments: 3 |

Descarca
Comenteaza-ne
Adauga Fisier


Share

Webmateinfo spune...
asa este
adaugat pe: 2012-02-17 18:15:47

SLive D spune...
Hei, in legatura cu partea in care sunt prezentate cele 2 metode de afisare a maximului, consider ca in al 2-lea exemplu nu este necesara o variabila "max" deoarece nu se face nici o atribuire lui max, ci se scrie direct a sau b(in functie de valorile luate de cele 2 variabile).
adaugat pe: 2012-02-17 16:49:53


Spune parerea ta!

Comenteaza

cod de siguranta